|

Giulia στην επιστροφή της Alfa Romeo

Τι σχέση μπορεί να έχει η νέα Giulia με τη Formula 1 και την ενδεχόμενη επιστροφή της Alfa Romeo στην κορωνίδα των μηχανοκίνητων σπορ; Κι όμως έχει και μάλιστα πολύ μεγάλη.

FIRST DRIVE: Alfa Romeo Giulia & Giulia Quadrifoglio 2016H Alfa Romeo στην F1;Alfa Romeo Giulia 2016: Αναλυτικά (VIDEO)FIRST DRIVE: Alfa Romeo Giulietta 2016 (video)

Προ ημερών στο Balocco, κατά την παρουσίαση της νέας Giulia, την οποία μάλιστα είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε, ο Sergio Marchionne ρωτήθηκε για πολλοστή φορά σχετικά με το ενδεχόμενο να επιστρέψει στην F1 η ιταλική φίρμα.

«Από την Giulia θα εξαρτηθεί», απάντησε ο CEO της FCA και πρόσθεσε αναλύοντας το σκεπτικό του: «Δεν ξέρω αν η Alfa θα μπει στην F1, αλλά αν το πράξει θα είναι ως κατασκευαστής, με δική της ομάδας και όχι απλά ως προμηθευτής κινητήρων. Πολλά θα εξαρτηθούν από τις πωλήσεις που θα κάνει η Giulia. Για να χρηματοδοτήσεις αγωνιστικές δραστηριότητες χρειάζεται να πουλάς αυτοκίνητα».

Ο 64χρονος Ιταλο-Καναδός αναφέρθηκε με κολακευτικά λόγια στη νέα πολυαναμενόμενη κατασκευή της alfa Romeo λέγοντας χαρακτηριστικά: «Είναι το πιο όμορφο αυτοκίνητο που κατασκεύασε το Gruppo τα τελευταία 12 χρόνια. Είναι ένα ξεχωριστό αυτοκίνητο το οποίο οδήγησα και με εντυπωσίασε».

Ο στόχος που έχει θέσει ο Marchionne είναι μέχρι το 2018 οι ετήσιες πωλήσεις της Alfa να φτάσουν δηλαδή τις 400 χιλιάδες οχήματα παγκοσμίως.

Η Giulia είναι το μεγάλο στοίχημα της φίρμας, καθώς προέρχεται μέσα από μια επένδυση της τάξης των 5 δισ. ευρώ, χρήματα που διατέθηκαν για τη δημιουργία 7 νέων μοντέλων μέχρι το 2017 για να χτυπήσει η ιταλική εταιρία κατηγορίες οχημάτων από τις οποίες –κραυγαλέα- απουσίαζε εδώ και χρόνια.

Η Alfa Romeo πρωταγωνίστησε στα πρώτα χρόνια της Formula 1, με τους Nino Farina (1950) και Juan Manuel Fangio (1951) να στέφονται Πρωταθλητές.

Οι δύο τίτλοι που κατέκτησε η στις αρχές του '50 οπότε και θεσπίστηκε το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα της F1, είναι ό,τι καλύτερο έχει πετύχει η εταιρεία από το Μιλάνο στο σπορ.

Τις δεκαετίες του '60 και του '70 βρισκόταν στο χώρο ως προμηθευτής κινητήρων, ενώ το 1979 επέστρεψε με δική της ομάδας αποχωρώντας οριστικά στα τέλη του 1985.

Όλη η επικαιρότητα με ένα στη facebook σελίδα του nocomments και στο twitter.

Διαβάστε επίσης στο NoComments.gr